glamournagelproducten

1.Hoe kan ik bij mijn huidige bestelling iets bijvoegen?

1. Wij verwijzen u dan naar onze site, u kunt daar uw producten bij bestellen. U volgt dan het volgende stappen systeem

Stuur een mail naar shop@glamournagelproducten.nl, met hierin uw naam en bestelnummer en dat u graag iets bij uw huidige bestelling wilt bijvoegen. (geef dit tijdig aan ons door, zodra de bestellingen verzonden zijn kunnen wij hier niks meer aan veranderen) U plaats uw bij te bestellen producten in het winkelmandje. U voert vervolgens dezelfde gegevens in als uw huidige bestelling Zodra u bij de verzendmethode komt kiest u voor de optie afhalen/workshops zodat de verzendkosten niet in rekening worden gebracht. Let Op! Indien u toch voor een andere verzendmethode kiest dan afhalen/workshops kunnen wij dit systematisch niet meer terugdraaien, en betaalt u alsnog de verzendkosten. U geeft bij ''Opmerking'' aan het bestelnummer van uw lopende bestelling. Voor bijbestellingen kunt u alleen de opties IDEAL of Sisow kiezen. (dus direct betalen) Voltooid u uw bijbestelling niet binnen 24 uur, dan zullen wij uw huidige bestelling alsnog verzenden!

2.Wat zijn de levertijden ?

2.1 Een overeenkomst komt slechts tot stand na acceptatie van uw bestelling door Glamour nagelproducten is gerechtigd bestellingen te weigeren dan wel bepaalde voorwaarden aan de levering te verbinden, tenzij uitdrukkelijk anders bepaald. Indien een bestelling niet wordt geaccepteerd, deelt Glamour nagelproducten dit mee binnen tien (7) werkdagen na ontvangst van de bestelling

3.Hoe kan ik iets terugsturen ?

3. Op onze site kunt u een herroepings formulier vinden, wij vragen u dan ook deze uit te printen, in te vullen en bij de terugzending erbij te doen. Op dit formulier staat alles aangegeven rondom producten terugsturen. Een paar belangrijke punten zijn onder andere: Gel, vloeistoffen en acryl kunnen helaas niet worden teruggestuurd dit op grond van Hygenische redenen. Verzendkosten voor terugsturen zijn voor uzelf (tenzij het een fout van ons is, dan worden de verzendkosten door ons vergoed) U heeft maximaal 14 dagen de tijd na ontvangst van uw bestelling om een product terug te sturen. Meer informatie kunt u terugvinden op het formulier. Lees minder

4.Waarom werkt afterpay bij mij niet ?

4. De twee grootste redenen dat een AfterPay betaling niet door kan gaan zijn: U heeft geen telefoonnummer vermeld. AfterPay keurt uw bestelling niet goed. (zou dit de reden zijn dan zult u met Afterpay contact op moeten nemen) Dit kan betekenen dat u misschien nog een betaling heeft lopen bij AfterPay, of u wilt voor een te groot bedrag via AfterPay betalen

5.Welke gegevens moet ik vermelden als ik kies voor de optie ''overschrijven''

5. Als u kiest voor de optie overschrijven, moet u bij de overschrijving uw naam en uw bestelnummer vermelden. Staat er geen bestelnummer bij dan wordt de overschrijven als een onbekende betaling gezien. Totdat u met ons contact erover opneemt. Dit omdat wij misverstand willen voorkomen en een foutieve bestelling op sture

5.Welke gegevens moet ik vermelden als ik kies voor de optie overschrijven

5. Als u kiest voor de optie overschrijven, moet u bij de overschrijving uw naam en uw bestelnummer vermelden. Staat er geen bestelnummer bij dan wordt de overschrijven als een onbekende betaling gezien. Totdat u met ons contact erover opneemt. Dit omdat wij misverstand willen voorkomen en een foutieve bestelling op sture

6.Hoe zit het rondom BTW vrij inkopen?

6.Om BTW vrij in te kopen moet u in het bezit zijn van een BTW nummer. Verder is het alleen mogelijk BTW vrij in te kopen als u buiten NL woont. De producten moeten te allen tijde geleverd worden naar het adres wat verbonden is aan het aangegeven BTW nummer, beide Factuur adres en Aflever adres moeten identiek zijn anders gaat de bestelling niet door. De tenaamstelling is ook van groot belang, deze moet hetzelfde zijn als wat op het BTW nummer is aangegeven. U mag dus niet iemands anders BTW nummer gebruiken om een bestelling te plaatsen

7.Naar welke mail kan ik mijn vraag het beste sturen?

7.Voor vragen over uw kunt u het beste mailen naar shop@glamournagelproducten.nlVoor vragen rondom de werking van producten of eventueel andere vragen m.b.t. producten kunt u contact met ons opnemen via 046-2041501 of mailen naar producten@glamournagelproducten.nl

8.Wat kan ik allemaal met ( my Account )

7.1 De eigendom van geleverde producten gaat pas over, indien u al hetgeen u op grond van enige overeenkomst aan Glamour nagelproducten verschuldigd bent, heeft voldaan. Het risico ter zake van de producten gaat reeds op het moment van de aflevering op u over

9.Leveren jullie ook de MSDS data sheets aan ?

9.Aangezien veel mensen die inkopen ook een eigen bedrijf hebben leveren wij ook van al onze vloeistoffen, acryl en gels de safety sheets aan. In deze sheets kunt u de ingrediënten en componenten terug vinden. Deze sheets zijn nodig voor als u de producten labelloos koopt, en doorverkoopt. De producten moeten dan worden ingeschreven bij de EU Regulations De producten zijn TPO vrij en voldoen aan de EG1223 / 220 en FDA cosmetica regelgeving. De producten zijn bij wet genotificeerd als cosmetica product aan de Europese Commissie Te Brussel

10.Inkopen met of zonder label mogelijk?

10.U kunt de producten bij ons met label of zonder label inkopen, deze optie wordt vanzelf aangegeven als u het aantal kiest en inhoud van een product. Let op, koopt u producten labelloos in dan moet u de producten zelf inschrijven bij de EU Regulation.